Massor att göra.

Helgen har ju varit super och idag blev det en bra dag på jobbet.
Alla barn var närvarande förutom 1 vilket är rekord sen jag började för 2månader sen.

Min/ vår dag har iaf sett ut så här.
06: Upp. Göra sig i ordning. Kolla tv. Äta frukost.
07:40 - gå till dagis för att lämna Vincent som vinkade "HEJDÅÅÅÅ".
07:55 - mötte upp Annelie för att släppa in Zita.
08:15 - jobb
11:50 - Rast 30min och promenad med Zita under tiden
12:20 - jobb
15:30 - hämta Vincent från dagis

Kom hem, lagade middag, badade V, gick på promenad med Zita, mötte Annelie, gav A nycklar, vinkade av dem och gick sen in.
Tittade på tv en stund och la sen Vincent som sover gott.

Känns som att jag gör så himla mycket.
Är det så bara för att jag aldrig typ har 5min oplanderad tid?
Ser verkligen fram emot nästa helg för då ska vi plantera på kollonilotten.
Ska bli så himla skönt att bara vara där ett par timmar.
Tror att vi ska ha matsäck faktiskt.
Lovely.

Föresten.
Hämtade Vincent från dagis idag som vanligt.
Dagen hade gått bra och han hade hållt på med sandbordet som han tycker är jätte kul.
Men all sand var i hans hår haha.
Har aldrig i hela mitt liv varit tvungen att tvätta ur sand förut så, det var jobbigt!
Fick luskamma hela hans hårbotten för att få bort de små kornen.

Nu - kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0