Huvudet är inte alltid med mig.

Idag är en sån dag där jag känner att, oavsett vad jag gör hemma så är det bara skitigt.
Inte för att det är det eftersom jag nyss städat och plockat undan men, det har ingen betydelse.
Det känns liksom som att ingenting blir färdigt.
Saker överallt.
Fel saker.
Oavsett om tvätten är tvättad så är den överallt.
Och den rena tvätten. För att inte tala om den.
Tvätta känns bra, hänga tvätten är helt ok, att vika den är sådär, men att lägga in den? Vad är det för drygt?
Brukar vika tvätten när jag tar ner den från stället, lägger den sedan uppepå maskinen för att sen gå förbi den ett antal gånger innan jag får tummen ur.
SUCK!!
Huvudsaken är väl ändå att jag gör det tillslut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0