Oh du soliga dag.

Sitter på jobbet, har rast.
Idag känner jag mig sådär extra.
Extra av allt.
Inte för att det är något speciellt men, det bara känns.
Det är nog vädret?
Det gör så mycket med en, bara lite sol kommer fram så blir man mycket gladare.
Skillnad är ju verkligen om det är mulet. Man blir total deppig.
 
Imorgon efter jobbet så ska jag till min kollega och äta middag.
Var ett tag sen så det ska bli kul att kunna prata utanför jobbet.
Vi bor ju dessutom grannar så, skönt att ha nära hem sen :)
 
Men men..
Ska väl ta och slappa lite resten av rasten, ca 20minuter kvar så.
Ingen ide dock att lägga sig i soffan för ja, jag somnar som en stock och vaknar knappt till när klockan ringer!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0