När man är sjuk.

Jag har passat på att plantera om några av växterna/grönsakerna jag skall ha på balkongen.
Sockerärten har fått större kruka.
Minsta tomaten har fått egen kruka.
Gurkan har fått mer utrymme.
Luktärten fick också större kruka.
Och lite så.
Har ju väldigt svårt att sitta still trotts att jag är sjuk så, får bli ett par små projekt.

Idag ska jag bädda rent i sängarna, fortsätta rensa ur saker som ska slängas/sparas/säljas.
Sen ska jag möblera om på balkongen.
Maila några mail.
Vika tvätt, tvätta nytt.
Och lite sånt som måste göras.

Vincent är iaf på dagis. Lämnade vid 9 och sedan gick jag hem.
Otrolig natt iaf, vi sov till 8:10!
Blev visserligen lite bråttom på morgonen men, vi sov gott iaf!
Han är hos sin pappa över helgen och kommer till mig igen på måndag.
Längtar redan! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0