Ännu en lördag.

Jag sov länge!! Gick inte upp fören 10:30 vilket är mycket sent för att vara mig.
Ätit frukost och klätt på mig och ska snart ta Vincent på en promenix och därefter duscha.
Tänkte ju åka till mamma vid ca 13 snåret .. Iaf så att jag är där vid 14. 
Hon skall hjälpa mig att fylla i papper ifrån försäkringskassan. De är extremt krångliga tycker jag, förstår knappt någonting men, har förstått att jag inte är ensam om det.

Har typ sovit mer än 10h inatt förutom att jag vaknade en gång på natten, J gav mig 2mackor och jag somnade om. Inte ofta jag är hungrig i typ sömnen men ... 
Och bebis har fest fortfarande i stort sett hela tiden på dagarna. På nätterna sover vi så gott, hoppas detta håller i sig tills efter förlossningen också =)

Imorgon blir det till att städa och ta in julgranen. Så mysigt att klä den och fixa. Älskar när man kommer upp på morgonen och ser julgranen lysa. Stämning.
Tyvärr är ju vädret fortfarande inte så mysigt men, inne så är det dessto bättre.

Ne, stövlar och jacka på, nu blir det promenix.


Wrooom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0