Nehe

Nu är jag hos min mor och hennes arne.
Vi åt lax och bulgur, tomat med lök och någon vit cremefraishe gojs.
Mycket gott.

Hmm. när jag inte är hemma så saknar jag min jimmy.
Sista stunden innan han skulle gå när han klär av sig och gör helikoptern framför mig haha :)
Ibland har vi bara för roligt!
Du och jag älskling <3

Bebis har kortare tid kvar i magen än vad som har gått nu, det är så roligt.
Jimmy var så söt idag.
Han bad mig klämma ut bebis för han ville så gärna gå runt med barnvagn.
Vi kommer ha det så mys sen.
Den lilla familjen.

Träffade Annelie vid tbanan. Det var inte igår, rätt kul att se henne.
2sek innan hade jag skickat ett sms där det stog att jag är hos mamma snart, och sen bara står hon där.
Snacka om "när man talar med trollen". Lätt bättre "när man talar om trollen".

Min godispåse ligger och väntar på mig nu.
Skall ta och lägga mig i soffan och mysa.
Kanske tar jag tag i julpysslet som mamma hade köpt till mig:)

Ringa älsk först och berätta att jag tycker om han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0