okej.

Attans.
Så fick jag en tid hos sjukgymnasten i morgon 8.45 när jag börjar kl 09.00 vilket betyder att jag får vänta på en annan tid.
Eftersom att ja bara jobbar 4h om dagen så kan det ju vara bra om jag tar en tid en annan dag när jag kan.
Annars blir jobbet ännu mer lidande.
Skulle iof behöva att gå dit men .. jag får vänta.

Har verkligen super tråkigt.
Vad ska man göra när man börjar så sent?
Visst skulle jag kunna sova med hur blir det då imorgon när jag måste upp kl 07.00?
Inge bra.
Ska gå ut med hunden snart iaf, sen tvätta håret.
Får väl ta och pyssla lite så här på morgon kvisten?


Haha, Vincent drömmer. Han ligger i soffan och gör ifrån sig alla möjliga konstiga ljud samt sparkar i luften.

Tar med kameran ut, lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0