Peter Jöback

Han är fan fet bra nu i juletider haha.
Dock är det över 1månad kvar men julkänslan är på topp :)
Jimmy går ut med hunden så man får passa på att lyssna på sån musik som i hans öron är "skitmusik" haha.

Jag diskade för en stund sen. Bebis gillar verkligen det, det är typ fest i magen under de få korta minutrar som jag står där.
Gillar att känna dig.

Och Elin, hon ska föda närsom, hellst i morgon den 9onde. Håller tummarna för er!
Förstå vad mysigt att ha sin bebis i sin famn efter 9månader av lång väntan.
Kommer nog vara lite avis framtills våran egna stora dag :)

Vi försöker vara lite pyssliga här hemma idag.
i våran egna sega takt!
Har fått upp en liten hylla i sovrummet som kommer sitta precis ovanför bebis stora härliga korg.
Liten ljuspryl att ha i hallen och så ska vi försöka få upp lite art på väggarna.
Man behöver konst tror jag.
Det är lite härligt det med.

Btw: Mina ben är fett håriga och jag traskar runt i kortbyxor.
Det är typ inte så sexigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

idag den 9e...idag....

2008-11-09 @ 17:42:06
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0