SNÖ.



Jag och Vincent tog en promenix i skogen.

På vägen hem så hör jag bara en kvinna som ropar på sin han hund typ
- "VIKTOR, STANNAAAAAAAAA"
Och jag tittar bak och ser 2 hundar komma kutande.
Jag hinner halv skrika HELVETEEEE och hinner tänka att nu blir det fight, vad gör jag nu?
Släppa Vincent så han får sig en sportslig chans eller se om kvinnan får stopp på hundarna.
Tur som fan var att hundarna stannade några m bort och sprang tillbaka till matte.
Hon hade inte ens mage att typ "be om ursäkt".
Där står jag kvar med mina gravid hormoner och tårar som inte alls är långt borta.
Vet man att ens hundar inte håller sig i närheten av en själv så ska man inte ha de lösa.
Därför har inte jag Vincent lös för jag vet att han inte stannar om det kommer en annan hund.

Vi hade i övrigt rätt trevligt på promnixen.
Kastade snöbollar åt han och han blev överlycklig.
Han är rätt kul för att sen när man väl kommit in, om man inte torkar av han direkt på hela kroppen så sitter han nedanför handduken och snackar högt om att han SKA bli torkad, annars sitter han kvar :P
Nu ligger han framför balkongdörren och tittar ut.



Mysa framför tv´n med te och en hund som huvudkudde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MYS! jag vill med gå ut på promenadoch mysa!!!

2008-11-22 @ 10:41:28
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo ganska bra lite seg har typ tittat på tv hela dagen idag oh igår satt jag bara vid datorn.. =P

2008-11-22 @ 13:12:21
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0