Wopidoo!

Pust, äntligen kan man lägga sig i sin sköna säng och bara tänka på något annat ett tag.
Var på jobbet men det sket sig ju så var tvungen att åka hem.
Varför ringer jag min mamma och gråter för?
Jag vill ju inte att hon ska bli ledsen för att hon ingenting kan göra.
Kanske får sluta med det.
Fast jag vet inte om jag kan, jag tycker om att prata med min mamma för mycket.

Mamma kommer faktiskt på fika idag.
Jag har köpt godaste Brago kakorna. De med choklad på ena sidan :)




När jag satt på tbanan hem så satt det 2tjejjer brevid mig.
Jag undrar om jag och mina vänner låter så också för, jag förstod ingenting av vad som sas.
- Och jag ba tog den där grejjen ifrån där vattnet är du vet
- aaa lätt
- o sen jag ba skruva loss, skruva dit o ba pumpa. sen var det typ klart. o sen köpte jag 3 fiskar!

Vet att jag säger väldigt mycket BA när jag pratar, det har älsk konstaterat haha :D

Min Jimmy.
Han vill ju att våra hjul på barnvagnen skall ha fälgar så, för hans skull så ska jag titta om man kan köpa sådana!

Nu ska jag ta och vila innan min käre moder kommer.

Btw, får ju ej glömma o visa bebis ibland.


  • Du är gravid i vecka 19+0.
  •  Du har klarat av 47% (eller 134 dagar) av graviditeten.
  •  Du har 146 dagar till förlossningen.
  •  Din bebis kommer födas i Vädurens tecken



  •  

    Kommentarer
    Postat av: Maria

    2008-11-07 @ 17:46:37
    URL: http://maariaar.blogg.se/
    Postat av: Maria

    Haha min kille vill också ha fälgar ;)

    2008-11-07 @ 17:47:33
    URL: http://maariaar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0