Så var det lördag

Dagen efter killens utgång och han har fortfarande inte kommit hem.
Hur roligt kan man egentligen ha det? Känner han inte att han vill komma hem till sin otroligt gnälliga/glada/ledsna gravida flickvän med alla överdrivna känslor som svallar hit och dit?
Jag kan nästan förstå att han vill ut, jag skulle också vilja komma bort ifrån mig själv ibland.
Men som tur är så vet jag att det kommer något bra i slutändan. Vår Bebis! <3

Visst jag får tid till mig själv och hinner städa lite osv innan jag ska träffa mamma men hur mycket jag än städar blir det lika skitigt igen direkt när killen kommit hem. Han är inte den mest pedantiska personen jag känner om jag säger så! :)

I natt vaknade jag IGEN av en mardröm. Denna dröm handlade iof om min killes utgång och var inte lika skrämmande som den jag drömde härom dagen.
Den drömmen vill jag inte drömma igen!
"Såg Bebis handavtrck på min mage, sätter mig ner på en pall och ut kommer en varelse men 2ben och 4armar. Framtill såg den ut som en kvinnas kön och var SÅ läskig. Det slutade med att jag låste in den i ett skåp."
(Tillägga att jag läste ngn dag innan om en kille som hade sin döde siamesiska tvilling på kroppen)

Huhu, önskar man kunde sålla bort dessa otrevliga drömmar.

Nu ska jag försöka hitta mina leggings och se om de är rena, i princip de enda "byxorna" jag äger som jag kommer i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0