Tisdag.

Så har man varit och träffat diakonen, varit hos läkaren och träffat kuratorn.

Hos läkaren så fick vi en del provsvar som inte visade någonting.
Alla prover på mig såg bra ut och fostervatten provet var också normal så nu återstår proverna från Emilia.
Jo, de enda svaret vi fick var att det "fanns en misstanke om att moderkakan hade lossnat för tidigt" men det var ingenting som var 100% säkert men, troligtvis.

Jag kör på det. Det är lättare att förstå då varför det gick som det gick.
Tyvärr så finns det väl ingen riktig förklaring till varför just de skedde eftersom att jag varken rökte eller drack under graviditeten men, jag väljer att tro att det var därför hon inte klarade sig.
Under nästa graviditet kommer jag gå på spec. mödravården.
Det är en sak som är säker.

Annars har dagen varit bra.
Solen har strålat hela dagen och jag har haft en "brakroppdag" också.
Jag har t.o.m plattat håret.

Jahapp, om 1timme är det "Halv 8 hos mig" - favorit program just nu =)




Kommentarer
Postat av: Birgitta Nilsson

Hej Lina och Jimmy!

Oh, vad gulligt du har skrivit Lina. Det är så bra att få skriva av sig sin stora stora sorg. Jag lovar, det hjälper.

Önskar att ni får en underbar resa tillsammans och får tid att tänka och drömma om lilla Emilia. Hon kommer alltid att finnas bland änglar och stjärnor. Emilia kommer även att ha ett rum i ditt hjärta Lina och ett rum i ditt hjärta Jimmy.Vi vet alla att hon har det underbart och vet också hur bra föräldrar ni är för henne.

Var rädda om varandra och njut så gott ni kan av resan. Det skulle Emilia önska sin mamma och pappa.

Kramar från Birgitta (frissan)

Elvis har en egen sida...

2009-04-07 @ 20:41:44
URL: http://elvis.hårverkstan.nu
Postat av: Lela

hej hun!Skönt att du har haft en bra dag, min har sugit. Jag är sur på vissa av våra kollegor.Ring mig imorgon när du kan!Puss

O damn jag missa halv 8.

2009-04-07 @ 21:21:17
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

Jag hoppas att när ni får svaret, att det just är en sak somn är "lättare att förstå".. Jag tänker på dig minst en gång varje dag och skickar mina bästa lyckoönskningar till er. Kärlek!



Aldrig sett halv 8 hemma hos mig - men barnens favorit på dagis, haha!

2009-04-08 @ 20:52:51
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0