Van Vetereen.

Rätt bra filmer faktiskt, undra vad som kommer på 4an när alla de är slut?
Vad sägs om Skilda världar? haha
Kommer ihåg när jag var yngre och tittade på det varje dag. Missade man ett avsnitt gick ju hela världen under.
Har tom böckerna.

Nemen iaf. Imorgon måndag.
Ska ringa diakonen en sista gång innan begravningen.
Ska ringa läkaren och se om hon fått provsvaren på Emilia.
Ska ringa min mormor och tacka för senast och för resan.
Ska gå upp till centrum och köpa något gott bröd samt potatis och gurka.
Ska duscha och platta håret så det ser fräscht ut tills tisdag.
Skall plocka fram kläderna jag skall ha på mig på tisdag.
Ska plocka fram Jimmys kläder som han ska ha på sig.
Ska ställa fram Emilias ljus som vi skall ha och tända under begravningen.
Ska ställa fram Emilias mjukiskossa som hon skall ha med sig i kistan. Hon ska ju inte vara ensam. Eller, ensam kommer hon aldrig vara eftersom att hon har Vincent vid sin sida och sedan finns hon alltid hos oss.
Hon var så fin när jag la ner henne i kistan. Hon hade ju sina kokläder på sig.
Jag var så noga med att det ljusgula lilla täcket låg vikt och rakt på hennes lilla kropp och att allt såg bra ut.
Inte ett enda litet ludd eller någonting fick synas.
Perfektion är en del i vardagen.
Är det inte perfekt så gör man det perfekt.
Emilia var perfekt.

Har fortfarande problem med vad jag ska ha för skor på mig på tisdag.
Oavsett hur mycket jag funderar över skorna så kommer det nog sluta med att jag tar mina svarta.
Måste bara tvätta/ torka av de.
Inte kan det vara fläckar på dom när vi ska ha begravning.

Nu när jag börjar bli frisk så ser jag fram emot att träffa Elin och Wilda.
Det ska verkligen bli kul!
Att få träffa den lilla tjejen nu när hon blivit större.
Alla barn är ju nästan roligast i åldern mellan 6mån och 3år. De utvecklas så snabbt och man ser förändringen på nån dag. Är väl därför jag jobbar på förskola.
Mina barn har börjat prata ännu mer än sist och nu har man ju verkligen konversationer med dom.
Sist jag var där så satt den ena flickan och jag och tittade i en reklam tidning.
Hon pekar på en video och säger: "Där tittar man på Pippi"
Alla barn på mitt jobb är mina barn tills jag har mitt 2a i min famn.
Emilias syskon.

Nu börjar filmen snart igen.
God natt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0