Vilken söndag.

Så här slappt har jag inte haft det på länge.
Myst med Selma en hel del, tagit en lång dusch och glidit runt i morgonrocken hela dagen.
Diskat har jag väl också gjort men, ingenting annat.
Ska sätta mig och laga J´s tröja nu samt hans jacka och ett par av mina leggings.

Imorgon ska jag ha de nya svarta på mig, jeansskjortan och mina nya jeansskor.
Kanske får för mig att platta håret lite också, ska ju trotts allt till min far efter jobbet som fyller halva livet.
50år :)

Aja men nu blir det till att titta tv och laga kläder.
Får verkligen inte glömma att lyssna på P3 ikväll vid 20:00 då Mamma Melissa  ska vara med och prata om hur det är att vara ängla mamma.
Så lyssna ni med: P3 kl 20:00!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vad söt du är som marknadsför radioprogrammet!:.))



Dessvärre är jag toknervös för att framställas som en toktant i radion... beror ju verkligen på hur samtalet redigeras! Så lyssna gärna men ha en förpackning med salt redo... kanske behövs...

2009-08-30 @ 18:18:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0