Åhej, illamående!

Får väl skylla mig själv kanske?
Brukar inte äta godis annars men idag blev jag så sugen så, man äter tills man spricker och ligger i soffan med kräkset i halsen och önskar att man inte hade ätit det där godiset.


Myser runt med telefonen också.
Försöker lära mig dess alla miljarder funktioner men jag vet inte om jag kommer kunna göra det någonsin?
Det som jag gillar mest är väl den superbraiga kalendern samt internetet.
Jag kommer typ tjata om telefonen ända tills jag köper en ny.

Robinson på tv men jag kommer somna snart, är verkligen trött.
Kanske hinner jag dammsuga lite innan moster + fam kommer i morgon, de är allergiska mot katten så, det behövs väl egentligen.

Imorgon ska jag gå till Emilia också, gjorde inte det idag.
Måste dit för att se att allting står rätt till.
<3 Emilia

Kommentarer
Postat av: M

Goddag!Absolut!Ringer sen när jag kommit hem igen

puss

2009-12-06 @ 10:32:06
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0