Ännu en dag.

Upp i ottan för att få upp 7sovaren som inte orkar sätta klockan själv.
Gap och skrika en hel del för humöret suger på morgonen.
Han går till jobbet och jag njuter av ensamheten haha.

Till Alvik för att möta Tove och gå till Linn och fixa naglarna.
Nu är de schnygga till nyår - toppen!

Hem, städa upp lite, diska, plocka bort disken och fixa lite till fiskarna.
J kommer hem.
Jag avlider av J´s musik klinkande på datorn.

Äta middag och nu titta film.
Imorgon ska jag och min käre mamma till IKEA för att köpa gardiner.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superskönt när hon vaknar för tidigt och vill leka =P hehe, kan ju säga att jag slumrat ett par gånger där inne =P

2009-12-29 @ 16:01:53
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0