God morgon! :)

Upp i ottan för att ta emot pappa som kommer hit med den nya damsugaren!! :)
Fick den i julklapp så, överlycklig blev jag iaf.

Fick även mössa, bok, nya raggisar, vantar, bok om orkideér, handdukar, digitalfotoram, shower gel, presentkort, film, bola, ängel i glas, linne och en massa mer.
Lovely med julafton!

Igår satt jag bara i soffan och tittade på "The Hills" Maraton. Hade super tråkigt men super mysigt.
Pyssla runt då och då men dagen innehöll verkligen No Stress.


Nu ska jag äta frukost och vänta på att S kommer.
Vi ska handla lite och sen lämna bilen till hennes pappa så, komunalt hem i snöoväder.
Jag tar min nya mössa! :)

Later.


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter härligt :) här nere är all snön borta :( kan ni inte skicka ner lite till mig :) hehe.. ser så tråkigt ut med allt slask :P hoppas ni får en trevlig helg! Kramkram

2009-12-26 @ 14:05:40
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0