Jag ser det snöar!

Jag gick ju och la mig tidigt igår men hur trött jag är var så somnade jag inte.
Exakt varje kväll/ natt så flyger tankarna förbi och det är inte vilka tankar som helst.
Ser framför mig när barnmorskan gör ultraljud och vi ser att Emilia inte lever.
Ser framför mig när jag ska föda och jag kommer på att det är vårat döda barn som ska ut.


Det är bara det jag ser, om och om och om igen.
Är det konstigt att jag inte kan sova?



Annars då.
Jo idag ska jag faktiskt till frisören och därefter möta Ulla för att åka till Gamla Stan.
Kan det bli mer perfekt julmysväder än att det snöar lätt och vantar/ mössa på?
Jag tror inte det.
Vi ska iaf köpa lite julisar och umgås vilket var ett bra tag sen vi gjorde.


Nu - borsta tänderna, kladda mascara, titta tv, åka!

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

förstår att det måste va jobbigt att inte kunna sova :/ hoppas det blir bättre snart... där finns ju liksom inget man kan ge eller få för att få den känslan av osäkerhet och "tänk om" att släppa... Man får försöka tänka possitivt :) Även om du säkert inte kommer kunna sova gott förrens efter att allt är över..

håller tummarna för er.. och det är ju bra att du är ute och hittar på saker så du får lite annat att tänka på också :) hoppas du får en trevlig dag gumman! kram

2009-12-14 @ 12:45:38
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0