LillJul.

Så har det varit en heldag hos J´s päron.
Promenad med hundarna, ätit god jul mat och myst lite med djuren.
Fick en digital fotoram och J fick en ny telefon.

När vi skulle åka hem så tog vi regionaltåget vilket bara tog 20min till centralen vilket kortade ner vår restid med typ 30min. Hemma på 1timme, skönt!

Så himla trött nu så ska ta och lägga mig.
Upp tidigt i morgon för att gå till ica och se om det är mitt paket med skorna som kommit dit?
HOPPAS!

Aja, så trött så, måste krypa ner i bingen.
God jul på er <3

Kommentarer
Postat av: Elin

åååh, vill också ha en sån där fotoram!!

Fast... nu fick ja ju en kamera istället =P

GOOOO JUUUUL!

2009-12-23 @ 23:07:21
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Therese

GOD JUL LINA!

KRAM!

2009-12-23 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0