MammaGrupp.

Ja vad ska jag säga om dagen då?
Var nervös till en början men Sara talade högt om för de som arbetar där att hon har med sig en bekant som är gravid igen. Kändes bra!
Vi pratade inte om deras felsteg tidigare men vi pratade om Emilia och hur jag mådde osv.
Kul att träffa alla igen och se hur stora deras kids har blivit. Iof har jag sett typ alla innan men, åh vad söta dom är!

Även fast de kändes bra så känns det inte som tidigare.
Jag har missat en hel del.
Jag har missat mitt barns första månader.
Vissa barnen skulle varit yngre än Emilia om hon hade levt, nu är det större.
De har fått uppleva allt jag inte fått även fast detta är mitt andra barn.
Sjukt svårt att förklara alltså men jag är glad att jag gick dit idag.
Kommer inte att gå nästa dock för då ska se göra pepparkakor med namn på till sina barn och, nej, jag tänker inte utsätta mig för det medtanke på att deras barn skulle varit som Emilia.
Nästa grupp är 20Januari så, får hålla mig till fika i centrum så länge! :)

Annars då.
Jag är trött.
Måste dricka te och titta på tv.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: sara

föstår att tankarna snurrade. men du va jätte duktig härligt att ha dig tilllbax med en mage i vädret.

tänkte oxå på emilia väldigt mycke då. tänkte att hon skulle ju varit som liam kanske hade hon lärt sig kryp hur skulle hon se ut. så förstår att frågorna blir mycke för dig som mamma till gumman, pussss

2009-12-09 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0