Morgon vänner!

Snöoväder typ eller iaf storm med lite snö.
Ca -9grader idag så det blir till att klä på sig ordentligt.

Vi tog ju en promenad igår och tände ljus och marshaller hos Emilia.
Hela graven lös på flera hundra meters avstånd, så himla fint!



Vad skönt att komma hem efter en promenad i kylan, fika lite och titta på Paradiset.
Ikväll btw är det parcermoni och jag vill verkligen inte att Andreas åker ut.
Rami, han däremot, han ogillar jag verkligen så, UT!

Snart ska jag nog gå till centrum, måste köpa resten av julisarna.
Vi hörs senare.


Btw: Vi har en julgran på balkongen :)

v17.

Kommentarer
Postat av: Frida

det går bra. Var ju omöjligt att hitta er adress på nätet. =)

2009-12-17 @ 11:30:12
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com
Postat av: Micaela

oh jis va mysigt det ser ut! Och du, att man kan skillnaden mellan snowjoggings och moonboots, det är inte coolt. Det är ganska nördigt!miss u 2!Kolla filmerna från London på bloggen:P

2009-12-17 @ 17:32:15
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det är hos lilla snorpan

2009-12-17 @ 21:22:43
Postat av: Anna-Maria

Jätte vackert ni har gjort! Det lyser verkligen upp..

Jag måste oxå ta mig tid att gå och tända hos William..



Tack snälla du, den stora är min favvo oxå, ångrar mig att jag köpte de andra..



Hoppas du och den lill? mår bättre..



Får önska dig desamma! Trevlig helg.. =)

Kram

2009-12-19 @ 07:05:35
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0