Okej.

Föregående inlägg handlade om bla kisserier, det var inge negativt det var bara sanning.
Och jag är glad över att jag är med barn men, jag väntar ivrigt på att det ska komma ut. Levande.
För nu tror jag inte det och, så är det bara.


Drömt massa inatt igen.
Min mormor hade typ fest, blev biten i fingret av en hund. Jag slägde sopor.
Red barbacka på en häst och frågade några män om jag fick "rida över deras ägor!", blev jagad av hundar och ja fy, hela natten har bestått av en massa drömmar!

Inte har mina skor kommit än heller, baaaaaaaaaaajs!

Nu - diska om jag orkar?

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

det låter bra =)

2009-12-19 @ 09:47:36
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hoppas dina skor kommer snart :) det lär ju behövas i denna kylan (;

2009-12-19 @ 16:43:39
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0