<3

Me love you.

Jag var ute med Vincent nyss.
Precis innan jag skulle sätta på han kopplet så gör han sitt vanliga segervarv. Han kutar runt i lägenheten, in i köket och äter all mat, in i sovrummet för att torka munnen på överkastet haha och sedan till dörren.
Men idag gjorde han något helt annat.
Han springer in i vardagsrummet och stoppar in huvudet i granen, gosar runt lite och kommer tillbaka till dörren.
HELT BARRIG, hahahah!
Väl ute gick han som aldrig tidigare, han höll sig bakom mig nästan exakt hela tiden förutom när en människa närmade sig, då gick han före för att kolla att den var lugn :P ..
Härliga hund.

Är helt frusen om mina kinder, det var typ -3 ute.
Varmt skulle Arne säga, kallt säger jag! :)

Nu blir det till att krypa ner i soffan igen och försöka få plats brevid doggen.



Middagstips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0