God morgon.

Trot eller ej, J väckte mig kvart över 9.
KVART ÖVER NIO, inte ens Vincent är vaken då. Fick frukost på sängen och sedan tittade jag lite på barnprogram.
Promenixade med J & V. 
Jimmy kastade en sån fet stock till V, den var större än hans huvud typ haha, såg as kul ut när han sprang och hämtade den.

Snart ska jag möta Sara vid bussen. Vi skall gå till föräldra grejjen.
Ska bli kul faktiskt. Hoppas att det inte är as mycket folk bara, det känns lite kvävande på ngt sätt.

Efter det, ikväll, så ska jag till doktorn.
Hoppas han är snäll och sjukskriver mig 100% direkt utan någon tvekan.

Jo igår när vi var hos farmor och farfar så fick jag låna "broddar" till skorna.
Pensionär grej att ha under skorna alltså.
Kan säga att - rekomenderar det när man ska ut på promenad nu när det är halt. De fungerar.
Kanske pinsamt och inte det mest sexiga men vad gör man inte? jag vill ju inte ramla.


Duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0