Helt j*vla slut.

Så, tvätten tvättad och jag har precis fått i mig ett par smörgåsar.
Jimmy kom hem till slut men ligger just nu och sover och har gjort det de senaste 4 timmarna, suck.
Inte fick man någon hjälp med tvätten heller.
Det resulterade i att nu har jag ONT.
Ondare fick man efter att man var tvungen att bära upp all tvätt som fortfarande var fuktig eftersom en hel familj hade tagit alla andra fungerande torkskåp samt tumlare. Jag blir galen.
Ska ringa bovärden och säga att det ena torkskåpet suger fet balle.
Spelar ingen roll att man sätter den på 90grader, det kommer ändå kall luft!!

Vincent ligger och fiser breve mig, antar att det är efter att han åt upp ALL mat i matskålen nyss.
Han har tydligen matvägrat när han vart i S-tälje. Jag anser att det är eftersom han saknar mig så mycket.
Det tror inte J. 
Äh, Vincent min lilla vovve, lätt jag har saknat han mest.

Min hjärna vill att jag ska gå ut och få lite frisk luft, en promenad med andra ord men jag vet inte om jag orkar.
Jag borde väl med tanke på att jag bara sprungit ute när jag skulle till tvätten.
Får bli till att ta alvedon när man kommer in.


Imorgon kommer mamma hem och på måndag ska vi ses, jag saknar alltid min mamma.

Bebis är kolugn idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0