Det är sooool! :)

Så. Sov till 10:30 och sedan promenerade jag och Zita en sväng.
Löst lite sudoku och filosoferat lite i soffan.
Jag SKA faktiskt ta tag i badrummet idag och sen tänkte jag fixa sovrummet och byta laka osv så att Jimmy slipper allt kattmjäll eller vad det nu är han är allergisk mot.
Grundlig städning av sovrummet och sen stängda dörrar.
Då lär han bli glad! :)
Kanske ska ta och stoppa i mig lite lunch också? Det sägs ju att det ska vara bra.

Aja mina vänner.
Jo haha, kom på vad jag drömde när jag sov i soffan.
Jag drömde att jag vart kompis med Paulina Danielsson och Rahlenfeldt hha, så jävla stört.
Sen att "äh vadå, hon är femton men as rolig" så jag fortsatte hänga med dom. Han var dock rätt dryg. Sen försökte jag och min pappa fly från en bekant till mig som hade blivit värsta stalkern.
Wierd dröm alltså.

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0