En heldag ute.

Gud vad jag är mosig i hela kroppen.
Jag och Jimmy samt hans kusinbarn spelade minoigolf idag och jag kom 2a igen fast denna gång fick jag 61slag och inte 72 haha. Sen tog vi en promenad med Zita så, var väl ute ca 3timmar.
Gick hem och drack lite vatten och gick på toa osv, Peter åkte hem.
Vi gick till centrum och handlade mat och lite sånt för att sen sätta oss på tbanan och åka till Sarah och Jani.
Mötte dem och så gick vi ner till vattnet vid Ängbybadet(?) och upp på en liten kulle där det fanns en grillstad.
Grillade fläskfile och åt potatissallad samt bea, skagen och grillspett.
As gott vart det!
Vi hann väl precis nästan äta upp så öppnar sig himlens portar och regnet ÖSER ner. Klart att man tror att det ska gå över men icke, det regnade bara ännu mer.
Kastade ihop alla saker och flydde till en veranda i närheten. Ingen som bodde där så, det var ok :)
Gick mot tbanan sen och Sarah och Jani gick hem.
Tack för en über trevlig kväll!

Ska lägga in bilder i morgon men nu är jag för trött så, jag orkar faktiskt inte.

God natt mina vänner.
Imorgon Söndag, inget spec händer. Försöka sola lite?

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Det kan jag förstå :)



Vad gott det lät med grillningen!

2009-07-19 @ 09:37:49
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Jimmy - Pappa till änglabarnet Emilia

Och jag gick rundan på 47slag och VANN!!!..

sug på den du :)

2009-07-19 @ 22:46:25
URL: http://www.angeldust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0