Ja men hej, god morgon!

Så var man uppe.
Fixade J´s matlåda och busade med kissen lite.
J gick till jobbet för ca 30 min sen och jag skall snart gå och sova en stund.
Vad sägs om att sova till ... 10?

Idag så ska jag faktiskt spela minigolf med Sarah och Jani.
Så kul att jag och S har semester samtidigt.
Sarah är den personen jag kännt längst i mitt liv. Nu är det 19år.
Nitton år!?!
Det är en hel del alltså.
Hon har verkligen funnits där jämt även när jag var som sämst i både kropp och själ.
Hur kan hon egentligen velat haft kvar mig som vän haha efter allt dumt jag gjorde som liten?
Ack vad ond jag var men, förhoppningsvis så är jag inte det längre.
Sarah är / skulle vara Emilias gudmor och det var inge snack om saken, det var självklart redan från början.
Även till syskonet som komma skall så ska hon bli gudmor.
Om allt går som det ska iof men, det får man väl hoppas (när jag nu blir gravid)!

Okej mina vänner, solen börjar smyga sig fram och det kanske är dags för en nap på 3½timme?

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0