Jag kommer seriöst somna.

Jag är så himla trött även fast jag sov typ 9 timmar i natt och 2 på dagen, ge mig en säng!
Måste hålla mig vaken till halv 9 iaf för måste promenera Linus och Bella.

Kusinen och moster var ju här idag.
De hade köpt med sig stora maränger så - sockerchock ja tack!
De var goda men jag orkade ju typ 1/4 så resten ligger i skafferiet.
Fick även rosa ljus som var formade som ägg, übersöta!

Var hos Emilia idag också och hon fick en rosa blomma av L&H som vi planterade ner brevid de röda.
Jätte fina, Tack :)
Ljuset lös även idag så, det har brunnit sen i förrgår när jag och J var där.

Jo, Jimmy har gjort klart handfatet på sitt jobb nu så, tänkte visa hur det blev.
Mycket fint måste jag säga.
Duktiga J.


Sen en bild på en klubba jag fick av mamma härom dagen.
En banan på en typ skateboard haha.

En på Selma i en liten skål.

   
Och sist men inte minst.
Min nya BFF Liam.
Han är bara för söt och tant Linas lilla charmtroll.
Me love.

Titta tv nu och vänta ut klockan.
Tjing.


Kommentarer
Postat av: Elin

guu vilken sötnos!

2009-07-28 @ 19:58:28
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Oxå läst din blogg nån vecka nu. Syrran hittade den. Verkligen ledsen för det som hänt er. Kunde inte sluta gråta när jag läste om det som hänt. Förstår inte hur man klarar sig igenom en sån grej. Sköt om dig och hälsa min kusin BajsJimmy =) Kram

2009-07-28 @ 20:32:52
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Gumman. Sånt fint badrum han har gjort. HAha...Å tack för bilderna på den goa Liam,jag "knyckte" dom. Vi ses kanske på dopet,om du "orkar". Kramar fr Liams mormor

2009-07-29 @ 21:28:36
URL: http://www.mommi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0