Mr. J vid T-Bordet... lol, asg.

Hon, damen eller hormontanten ligger i soffan med katten o glor på beck...
Hon har sett den minst 3ggr förut som jag kommer ihåg.
Kommer ihåg att vi lånade alla delar av just beck av hennes mamma för nån månad sen.
well, dax och gå och duna...
jobba i morgon, bygga klart bardisken samt sätta kakel på bänken till dubbelhandfatet som jag byggde idag. :)
Det här handfatet och 2 sånna kranar va allt jag hade att jobba med :)

Tar en bild när allt är klart sen så ska ni få se hur det blev, kan dock ta en månad eller så.

Kommentarer
Postat av: Micaspringa

Oh Jimmy gästbloggar!Trevligt!

2009-07-13 @ 23:58:00
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vad häftigt! Ser fram emot resultatet!:.))



Och du, det är ett "t" för mycket i dina uppgifter (hormonTsret står det oftast) när du kommenterar hos mig... ta gärna bort det så andra kan klicka in till dig:.)

2009-07-14 @ 17:45:00
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0