Puuh.

Vad svettigt det är.
Har inte kommit ner i badet än även fast jag verkligen behöver.
Håret är som svinto och ja, jag luktar mat under höger arm.
Varför luktar man bara pytom under den ena armen?
Dessutom blir jag typ bara svettig under ena armen, dvs den högra. Är det bara för att jag är högerhänt?


Gud, jag har så mycket jag skulle vilja skriva om men jag får inte ur mig det.
Det är oro, rädsla, kärlek, saknad, förväntan, förhoppningar, besvikelser, sanning.
Det är allt och ingenting som bubblar runt i mig men jag kan inte få ur mig det just nu.
Varför har det gått så bra att skriva annars?
Kan det vara så att just nu så kan jag inte beskriva hur jag känner?
Så kan det vara.

Hoppas J kommer hem snart för han skulle ha med sig mjölk hem.
Kan ju inte dricka kaffe utan mjölk.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0