Emilia - 3månader är lång tid.

Exakt idag är det 3månader sen vi konstaterade att Emilia inte levde.
Tiden har gått så sjukt fort.
3 månader sen jag låg där och inte visste var jag skulle ta vägen.
3 månader sen jag fick den här oändliga smärtan i hela mitt hjärta.
3 månader sen vårat barn dog.
Sannslöst.
Kan jag inte få vrida tillbaka klockan och åtmindstonde få pussa på henne igen och hålla henne i min famn?
Hon hade ju faktiskt varit stor tjej nu om hon hade levt.
Hela 2månader :)

Aja, nu måste jag göra mig iordning.


Regn.

Kommentarer
Postat av: Mickis

stora tjejen myser runt i himlen, du hörde ju att M** pratade med henne;)

2009-06-03 @ 08:30:07
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Samma som här då fast jag jobbar inte. Man vill ju bara vara gravid nu.. Får provsvaren idag, är så himla nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.



Kram

2009-06-03 @ 10:36:52
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh... lilla E, vi tänker på henne varje dag!

2009-06-04 @ 00:05:13
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0