Gravstenen är på plats!

Skönt att vara hemma idag, hade en del i huvudet som jag vart tvungen att gå igenom.
Varit på SöS och pratat med psykologen vilket var skönt.
Bra att prata av sig lite och verkligen komma fram till att egentligen mår man verkligen skit men man måste kämpa. För vem man kämpar är väl osäkert men jag väljer att kämpa för oss.
Vår familj.
För Emilia.

Efter mötet med psykologen så åkte jag och mötte Jimmy, köpte röda rosor och sen gick vi till Emilia.
På vägen dit kände jag lycka och glädje.
Glädje för att allt är klart nu, nu kommer det inga fler överraskningar och lycka för att vår prinsessa har fått det så fint.
Ändå känns det lite konstigt.
Där står våra efternamn, mitt och Jimmys, på en gravsten.
På vår dotters gravsten.

Jag hälsade till Emilia från Micaela och vi ser fram emot nästa picnic!

På vägen till hjärtat.




Tog hem Emilias blomma som hon fick av Micaela.
Den lyser nu upp på balkongen och det känns skönt att se den hela tiden.
Den får mig att tänka på vårt hjärta.

Jag ska vara hemma i morgon också och gå till Emilia igen.
Tycker om att göra det.
Tycker om att vara nära mitt barn.
Jag behöver ge någon allt det jag känner inuti, hoppas på syskon snarast alltså.
Orkar inte vänta längre.

Måste äta middag nu, är så hungrig.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Elin

ååååh va fint! Hon har verkligen världens bästa föräldrar. Säg till någon dag du orkar med mig och W så vi får komma och hälsa på E =)

kram

2009-06-11 @ 20:28:02
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: M

Oh den är ju hur fin som helst!Gud va skönt att den e på plats=)jättefint typsnitt, skulle va fint som tatto...

2009-06-11 @ 20:38:04
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så vackert det är! Eran vackra lilla flicka finns i vårt hjärta för evigt!

2009-06-11 @ 22:38:20
Postat av: Mamma

Så vackert det är! Eran vackra lilla flicka finns i vårt hjärta för evigt!

2009-06-11 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0