Idag är det kalas!

Kalas för min bror som fyllde 23 igår, ska bli kul att träffa mina bröder. Speciellt eftersom att jag inte träffat den ene på ca 1år. Han pluggar utomlands så ...

Efter kalaset så ska vi åka förbi Emilia.
Jag satt precis och funderade på hur många dagar det var sen jag var där.
Jag kan inte ha varit där på en vecka!?!!
Tänk om blomorna är helt förstörda, ligger överallt, tänk om lyktan är trasig, inte vet jag hur det ser ut.
Ser det för djävligt ut så får jag ont i mitt mamma hjärta.
Förlåt mitt lilla troll!
Men idag ska jag iaf dit så, pust pust, Hoppas hon känner det!
Min broder ska följa med han också för han har inte sett hur vi bor så, då får han passa på att se vart Emilia ligger också.

J ligger och sover just nu, ska ta och väcka han snart eftersom att vi måste åka vid 13 tiden.
Undrar hur mkt folk det kommer på kalaset?
Jag blir nervös oavsett om det är min släkt eller inte för, det kan ju komma några till ur släkten som jag inte träffat sen jag var gravid.
Jag undviker faktiskt att träffa folk jag inte träffat sen jag var gravid.
Mår inte bra, orkar inte få frågor osv osv. Allt är mycket lättare med de som varit  med från den dagen Emilia dog, för dem behöver jag inte förklara hur jag mår.

Nu frukost.

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Okej, den var verkligen fin. Vi har inte beställt någon gravsten ännu, vi får ta det i nästa vecka när Daniel har semester. Tror vi ska åka direkt till ett stenhugeri.

Ha en bra dag!



Kram

2009-06-07 @ 10:57:37
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0