Jordgubbar doppade i choklad.

Det gjorde jag nyss och de blev hur goda som hellst. 
Lägger nog in bild imorgon.
Disken är iaf diskad också, känns lite bättre när allt ser ok här hemma.

Imorgon ska jag möta Sara, Sebbe och Liam i centrum för att handla lite.
Ska handla leggings, ngt linne och så något mer till mig själv.
Till J ska jag köpa tröjor.
Hoppas vädret tillåter en promenad till Emilia också!
Jag vill kunna vrida tillbaka klockan!

Ska titta på Lara Croft med J. Har noll lust men det är typ de enda som går på tv.

E <3


Kommentarer
Postat av: Jimmy - Pappa till änglabarnet Emilia

Och inte tittade du på Tomb Raider 2

med mig heller...

Älskar dig ändå. Puss

2009-06-21 @ 00:29:51
URL: http://idioten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0