Emilia 090304 ♥


Våran älskade prinsessa. 
Jag känner din doft hela tiden, den kommer alltid finnas i mitt sinne.
Du är den finaste bebisen jag någonsin sett. Varför blev det inte som det var tänkt ifrån början?
Du, just du, skulle följa med oss hem och låta oss överrösa dig med kärlek. 
Du är den vackraste flicka som någonsin fötts till denna jord.
Minnena du gett oss när du låg i magen.
När du sparkade din pappa hårt i ryggen när jag låg och höll om honom.
Alla gånger du levt rövare där inne när vi pratat med dig och killat på magen. 
De kommer alltid följa med oss.
Är hur ledsen som hellst för tiden du aldrig fick utanför.
Du är våran ängel.
Du är vårat älskade barn.
Du kommer alltid att vara den vackraste.
Vi älskar dig!





Kommentarer
Postat av: mamma

Vi kommer alltid att ha dig, Emilia, i våra tankar. Du är verkligen det vackraste vi sett!



Mormor och Arne

2009-03-07 @ 22:52:58
Postat av: "Tant" Lela

Sötaste Emila

2009-03-07 @ 22:56:53
Postat av: Anonym

Emilia*

2009-03-07 @ 22:57:02
Postat av: Hanna

Jag/vi tänker på er och er finaste emilia <3



Kramor

2009-03-07 @ 23:50:06
Postat av: J&R

Vad söt hon är, er dotter! För evigad kärlek till kära Emilia! Och till er från oss!

2009-03-08 @ 00:08:24
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Elin

finaste finaste tjejen... med ko dressen och allt.

=) Hur söt som helst.

<3

2009-03-09 @ 23:26:47
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Kristina, Fredriks mamma

Tänker på dig Lina, din Jimmy och er dotter Emilia. Kram från Kristina

2009-03-10 @ 14:30:45
Postat av: karolin

idag är det du som rör mig till tårar. jag läser om din lilla tjej, jag läser din blogg i mars och ser glada inlägg om hopp förvandlas till svartaste sorg. det kunde vara jag, fast för 8 år sedan.



vilken vacker liten flicka ni har, jag önskar att hon kunde ha fått vara hos er nu.



styrkekram från en änglamamma

2009-08-03 @ 11:08:57
URL: http://www.omunkavlad.wordpress.com
Postat av: Annie

Vill skicka en värmande tanke till dig & önskar dig verkligen all lycka ...

Hon finns i himmlen nu även fast hon e oersättbar ska du se att ni ses igen ..

Styrkekram

2009-08-30 @ 22:51:32
URL: http://envanligmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0