2månader sen Emilia föddes.

Och idag var det första dagen på jobbet.
Vet faktiskt inte vad jag skall säga mer än att jag är helt utmattad. Hjärnan har gått på högvarv och det är inte långt ifrån att bryta ihop.
Jag var jätte glad att få träffa barnen igen osv men det blev så himla mycket, så mycket intryck osv plus att mina känslor osv blir mer "framtagna" nu när jag inte är hemma. Hemma så kan jag ta allting i min takt.
Så här mycket människor har jag inte sett på länge heller vilket var rätt psykiskt ansträngande.
Med andra ord: jag är totalt slutkörd, jag räknar ner minutrarna fram till kl 20:00 då jag har planerat att sova.
Hoppas morgon dagen blir lite lättare, för min skull.

Jag vill ha vår Emilia här.
När jag ser alla andra barnen på jobbet så kan jag inte låta bli att tänka: om 1,5år hade Emilia också varit så stor.
De tankarna dök väl upp ca 5miljoner gånger under denna dag.

Tack Micaela för en jätte god tårta!
Är glad att du finns vid min sida.
Imorgon har vi rast tillsammans och då ska vi snaska Ben & Jerrys och förhoppningsvis ta nya bilder.

ORKA VARA VAKEN.

Kommentarer
Postat av: Judit

Den första dagen måste ändå vara den jobbigaste.. att träffa alla, så många, samtidigt. Nu är "första mötet" gjort ändå så även om det är samma tankar imorgon blir det nog en annan del som lättar.





Stor kram till dig!!

2009-05-04 @ 19:20:49
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0