Fint väder - humöret inte lika fint.

Håller på att städa lite men det går rätt sakta.
Satt in lite foton i våra album och suttit i soffan och bara glott.
Läst tidningen, kollat igenom alla döds annonser, gråtit, vikt kläder, gråtit mera, satt ut blommorna på balkongen osv.

Vet inte riktigt vad jag håller på med idag.
Rosorna vi har hemma är vissna men va f*n, det är väl inget problem?
Jag har ingen lust att ta bort de heller.
Tänkte rodda om lite i vardagsrummet, flytta undan saker osv men va f*n, det har jag ingen ork till.
Vill träffa Sara och Liam idag men tyvärr vet jag inte om jag orkar. Mår inte speciellt bra i huvudet.

Har lust att kolla lite på hur man gör om man ska plugga vidare osv, vill ju plugga till undersköterna men .. hur ska jag kunna plugga när mina tankar går åt ett helt annat håll?
Får väl ta tag i det senare.
Jag skulle faktiskt vilja jobba med det min mor jobbar med.
Man får titta på en massa spännande saker.
Små bebisar, vuxna, djur och allt möjligt.
Tycker ju dessutom att ultraljudsmaskinerna är väldigt spännande men, jag får ta tag i allt sånt senare.
Måste leva här och nu.

Önskar verkligen att detta inte hade drabbat oss. Det är inte roligt!
Jag orkar inte må dåligt.
Jag önskar verkligen att jag kunde få vara en av dem som kunde lukta och pussa på sin bebis.
När är det vår tur egentligen?
Kommer den komma?
Isf när?

Suck, suck och åter suck, när kommer livet vara på min sida?



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag vet. Schlagerfestivalen har ju spårat ur en del på dom senaste åren ;P Men det är en sån tradition i min familj att titta på det så hemma hos oss blir det en kul grej :)

Jag har alltid älskar robinson men jag har missat massa avsnitt pga att jag har jobbat, tyvärr.. men visst är det kul :)

2009-05-16 @ 16:16:50
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0