Fredag efter jobbet.

Började 07:30 idag och jag var faktiskt piggare än vad jag trodde jag skulle vara även fast jag gick upp 05:30.
Kom till jobbet och det var inte mycket barn där fören kl 09:00.
Rätt skönt med en rel. lugn morgon.

Gick till parken med 16barn vilket var kul, åt skorpor och mös i solen.
Lunch, vila, påklädning och så gick vi ut och åt mellis i det härliga vädret.
En flicka på 2,5år kallade mig "lilla lilla Lina" haha, underbara barn!

Denna dag har faktiskt varit bra. Visst att jag skyller mg själv en del men det går över.
För jag skyller mig själv.
Jag vet, jag ska inte men jag gör det, kan inte sluta.
Kan jag åtmindstonde inte få skylla på någon?
Hade jätte svårt att somna igår kväll för jag låg och grät och bara tyckte att världen var bajs. Somnade inte fören efter 01:30.
Jag vet ju att jag inte KAN skylla på mig själv men jag lovar, ingen vet hur det känns.
Det är så lätt att säga att: nej Lina, det var inte ditt fel men, det är lättare att säga det än att känna hur jag känner.
För jag känner att jag borde vetat bättre.

Ne, nu ska jag göra lite korsord och mysa med min man.

Hej & skutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0