Hua, skön dag!

Sådär, nu har jag varit med mamma och moster och handlat lite.
De köpte massa blommor jag köpte jordgubbs plantor och en låda till de att ha på balkongen.
Köpte även ett parasoll som nu sitter uppe. Krävdes 3pers för att montera ihop det även fast det var bus enkelt haha.
Handlade även tandborstar på Clas Ohlsson, har för mig att Judit köpte de förut och att hon tyckte de var bra?
Billiga var de iaf !

Jimmy sover fortfarande och jag har ingen lust att väcka han, han somnade ju också 04:30 som jag.
Puckon alltså fast, jag känner mig rätt pigg.
Ska hålla mig vaken till 21:00 för då tänkte jag hoppa i kojan med öronpropparna i. 
Så skönt att sova med de alltså, märker dock att jag pratar väldigt högt dagen efter haha.

Visade moster Emilias grav också.
Tror att det hade varit ett djur där och lekt sen vi var där sist (igår).
2 rosor var uppätna och de hade förflyttats från vasen till gräset?
Alla andra blommor fanns kvar iaf, oätna och fina.
Jo, Micaela gjorde ju en låda igår med blommor i. På lådan står det ju Emilia och stenarna är fast limmade.
Myrorna verka gilla limmet för, de satt och snaskade på bokstäverna.
Jävla myror.

Nu ska jag titta lite på tv, kanske vattna blommorna och pyssla lite.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Judit

hahaha ja om man gillar hårda :D jag och R kör med dem jämt, nu med!

2009-05-10 @ 17:19:03
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0