Humor galan - en gala med väldigt lite humor.

Man förväntade sig liiite mer humor i det programmet, borde hetat bara: unifec galan.

Idag har jag städat hela lägenheten - torkat golven, dammat, damsugit osv.
Imorgon eller på söndag blir det till att sätta orkideérna i vatten.

Mått illa idag och även kännt mig yrslig när jag ställt mig upp.
Månadens jobbigaste dagar bör infinna sig vilken dag som hellst.
Hoppas inte!

Måndag snart vilket betyder att jag skall till jobbet och träffa mina älskade barn och Micaela!
Ska bli roligt.
Vet att veckan kommer att bli jobbig också eftersom att vi skall ha urnnedsättning.
Det är fruktansvärt jobbigt ska ni veta.
Kan inte sätta fingret på exakt vad det är som är jobbigt eftersom att jag inte vet hur jag skulle kännt annars men, vår Emilia, saknaden över henne är väl det som känns mest.
Allt detta börjar bli en del av våran vardag nu.
Ha begravning var oerhört svårt men en sak som vi bara skulle göra.
Psykologen tillhör också en vardags grej för oss nu.
Det är som att gå till tandläkaren.
Man bara gör det för att man bör/ måste/ vill.
Inget man funderar över.

Imorgon är det iaf lördag vilket betyder att jag ska till Elin och Wilda.
Ska bli så himla kul faktiskt.
Ska äta lunch och sen umgås och njuta av tiden med ett barn.
Det är ju bara för roligt, synd bara att inte Emilia kunde följa med.
Hon är med oss i tankarna i stället!
Skulle Emilia levt skulle säkert Wilda granska henne noga och kolla om hon kanske skulle vara en reko lekkamrat.
Jag är säker på att de skulle haft det kul, men nu får W leka med syskonet som kommer inom snar framtid.


Jaja, nu ska jag lägga mig i sängen, har ont i min äggstock.
Håll tummen att den uteblir.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0