Jag orkar inte.


För vi tog en promenad till Emilia.
Var ute i 50 min i den härliga solen som gör en extremt svettig.
Speciellt när man typ har kommit i klimakteriet eller liknande, sjukt vad jag svettas!
Linus svettas också, han ligger just nu brevid mig och flåsar som bara den.

Satt och tittade på lite foton från när jag var gravid.
Det gör ont.
Jag gillar att titta på de eftersom att då såg jag så gad ut och hade verkligen ingen aning om vad som skulle hända.
Lyckan i mina ögon är slående.
Nu är mina ögon tomma.
Detta har drabbat mig negativt på flera sätt.
Inte bara det att vårat barn dött utan jag har typ ingen lust längre.
Jag har ingen lust att slänga de vissna rosorna som stått nu i över 1månad helt vissna.
Jag orkar inte.
Jag orkar inte börja gå ner i vikt även fast jag vet att jag börjar bli fet.
Jag orkar inte.
Jag vill träffa mina gamla vänner för jag saknar de verkligen men,
Jag orkar inte.
Jag försökte fixa det fint i hyllan med Emilias saker istf på bordet men,
jag kom inte längre än att flytta kortet.
Jag ska ta tag i det nu.

Vart tog extremt flitiga Lina vägen?
Jag gör det jag brukar men går inte in hel hjärtat i det.

Emilia <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0