klockan är snart läggdags.

Tittat på Robinson och blivit lika glad som besviken.
Glad över att Kristian lämnade men lika besviken över det eftersom att det blev mer spännande när han var med. Han stod ju för pakt med stort P och gjorde hela programmet lite mer intressantare.
Nu vet vi ju hur det går.
Blondinen åker nästa gång om inte Lukas.
Aja, vi får se nästa vecka!

Jag är trött och har ont i huvudet, ska faktiskt lägga mig i sängen snart.
Har inga korsord kvar? poo! Jag som gillar att göra det innan jag sover.
Visst har jag några kvar men de kan jag verkligen inte, poo på det också.

Saknar min mor lite. Funderar på att fråga om hon vill komma hit och äta middag någon dag plus att vi behöver handla snart igen. Blomjord och lite så plus lite mat. Börjar bli tomt igen pga att vi inte köpt full frys.
Hmm, undrar om vi börjar få getingbo på ballen?
Allvarligt, de flyger in under taket och de är inte små heller.
Iof, ringer jag Anticimex så lär de säga - spruta med radar. Så sa de ju iaf sist och inte är "murarbina" borta inte, nee de gillar vår balle fortfarande.
Äckliga kryp.

I morgon kommer min fader hit på fika och så ska jag visa han vart Emilia har sin gravplats.
Min pappa ska cykla hit imorgon, förstå hur lång tid det tar?!
Skarpnäck - Vällingby.
Han trodde på ungefär 2timmar.
Jag ska lätt klocka när han börjar sparka sig hitåt! :)

Orkideérna ska få sig ett bad i morgon.
Ska bli skönt att få till rutinerna nu igen också när jag börjar jobba.
Måndag - fredag: jobba
Lördag: ingenting spec
Söndag: städa, doppa orkideérna, byta lakan, byta disktrasa, tvätta
Jag gillar rutiner.

Aja, nu ska jag fiffla lite på datan.
Hörs i morgon mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0