Kväll.

Nybadad och ren och ska sova efter House.
Dagen började ju inte spec bra men den blev allt bättre.
Gjorde gips händer med barnen så, ska bli kul att se resultatet i morgon =)
Var i skogen också med en kollega och 8barn, var skönt.

I slutet på dagen började jag känna mig helt grinig. Var skönt att jag var inne och städade osv.

Kom hem, åt middag, tittade på tv och badade.
Ska ju sova sen för jag ska upp kl 6 (väcka J kl 05:15 för han kan inte vakna själv) och sen åka till jobbet.
Jobbar till halv 5 imorgon och sen är man ju ledig på torsdag, hääärligt!

Ne nu blir det en kopp te och House.
Ska jag ta en sväng förbi graven imorgon efter jobbet kanske?
Är det strålande sol så gör jag nog det, måste ju vattna blommorna :)
Älskade Emilia.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Judit

Åh va kul med gips.. vi gör tyvärr inte sådant (anledning minns jag inte) men kulkul!





Vi ses på lördag, right? :D

2009-05-19 @ 21:39:00
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0