Ledsen.

Känner du att jag inte besöker din grav varje dag?
Känner du min smärta i mitt hjärta när jag tänker på att jag inte gör det?
Känner du hur ledsen jag är varje morgon jag vaknar?
Känner du alla tårar som rinner?
Du lever ju inom mig så du borde göra det.
Jag gråter så jag knappt får någon luft, jag gråter så mina ögon blir dubbelt så stora, jag gråter tusen miljarders tårar.
För dig.
För oss.
För det vi missar.
För alla andra som har gått igenom detta.

Vad gör man liksom?
Jo man går och jobbar ist för att vara hemma med sitt barn, det känns INTE bra.
Visst gillar jag att vara på jobbet men jag hade hellre varit hemma med Emilia.
Alla kläder och allting, ne nu fick man plocka ner det ist.
Nästa grav då, ska jag vänta till hon/ han är ute tills jag ens vågar ta hem något?
Vi hämtade ju hem barnvagnen dagen innan.
DAGEN INNAN.
Är inte de bra jävla surt eller?
Jag blir typ förbannad samtidigt som jag blir ledsen.

Aja, imorgon ska jag iaf gå till graven, gör jag inte det så sviker jag mitt barn.

Kommentarer
Postat av: Emma-Melvins Mamma

Jag vet. Mardrömmen tar aldrig slut heller. Jag vågar inte gå till Melvins grav, det river upp ännu mer i hjärtat, gör ännu ondare. Daniel går dit, skönt det. Jag vill ju så gärna vara nära mitt barn, men jag kan inte vara det på graven..

Jag har inte känt efter hur jag mår idag, har inte gjort det på länge, vågar inte. Vet ju att jag inte mår bra. Undrar om man någonsin kommer att göra det.



Kram

2009-05-21 @ 10:40:14
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Emma-Melvins Mamma

Ja jag kommer säkert kunna gå dit en dag. Ja mornarna är värst för mig också, jobbigt att vakna upp till en ny dag utan Melvin.

Vi har inte kollat på gravsten än, men måste ta tag i det. Har ni någon?

Kram

2009-05-21 @ 10:51:11
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du sviker inte Emilia om du inte går dit varje dag. Hon bor i ditt hjärta och det har du alltid med dig!

2009-05-21 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0