Lördag och jag har gjort massor.

Gud, klockan är snart halv 7 och jag har varit igång hela dagen.
Gick upp vid 9 och gjorde mig i ordning.
Väckte Jimmy mitt i morgon stressen så vi blev lite osams - förlåt!

Gick till centrum och köpte en liten bok till Wilda eftersom att jag skulle åka hem till Elin och hälsa på.
Vi åt lunch tillsammans och tog en promenix.
Var väldigt trevligt att träffa de faktiskt. Känndes bra att leka med Wilda också.
Otroligt sött barn måste jag säga!
Det var skönt att kunna prata med någon som också gått igenom förlossning osv för det har vi ju gemensamt. Det är också skönt att kunna prata med någon om självkänslan nu efter graviditet osv. om hängtuttar, fläskiga cellulit ben och allmänt kroppsfett.
Hade riktigt kul!

På vägen hem träffade jag min kusin Erika.
Vi har inte setts sen kryssningen så, det var kul.

Satt på tbanan hem och bestämde mig för att gå av vid råcksta och knata förbi Emilias plats.
Tur att jag gjorde det för jag upptäckte att jag hade glömt mina nycklar!
Ringde J som befann sig i sollentuna så, de fick sätta sig i bilen och åka hem.
Aldrig tidigare glömt mina nycklar, det är sånt man bara inte gör!

Nu är jag iaf hemma och är trött.
Har pratat med PahPah (Emelie) i telefonen vilket var givande.
Var väldigt länge sen sist men känns som att det måste göras oftare!

Nu - mat?


Blommorna ifrån E, A & W =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Russintuttar is the shit!

2009-05-02 @ 22:39:47
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0