Suck.

Nej det är inte speciellt roligt  att sova längre.
Visst att det är skönt men jag är rädd att jag ska drömma om Emilia.
Det är inte farligt nej men jag mår ÄNNU sämre om jag har gjort det.
Vaknade inatt och märkte att inte J sov breve mig.
Började gråta och skrika för att jag vart så rädd. 
Rädd för att drömma.
Somnade tillslut med tårarna rinnande ner för kinderna.
Det är inte så kul att heta Lina just nu.

Sen börjar jag verkligen bli sjuk. Ont i kroppen, halsen och i näsan och ja, överallt.
Tur att jag slutar tidigt idag så jag kan åka hem och sova. Efter promenaden till Emilia dvs :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sara

<3 om jag bara kunde trolla bort din smärta och drommar för 1 natt skulle jag göra de...

pusss

2009-05-28 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0