Torsdag.

Idag var jag hemma vilket var skönt, jag fick tid att gå till graven samt tänka igenom gårdagen.
Jag gick upp som vanligt efter relativt skön sömn. 
Mötte Sara och Liam i centrum för jag skulle visa henne Emilias grav.
Träffade Jennie också ifrån mamma gruppen, var kul för det var så länge sen.

Vi gick till graven och jag fick öva upp mina färdigheter med att köra vagn.
Så mys faktiskt.
Att bara gå och rulla och titta på den väldigt söta lilla bebisen i vagnen. 
Kan ju inte bli annat än glad.
Han är bortlovad till Emilia så alla andra: håll undan, han är upptagen! :)
Graven var lika fin som igår. Blommorna hade inte blivit uppätna utan stod där så fint, tom rosorna.
Kan ju bero på att jag pepprade blommorna igår innan vi gick plus att jag pepprade de ännu mer idag.
Hoppas verkligen att rådjuren här inte gillar svartpeppar, hemma hos mamma gör de det inte iaf.
Skönt med en promenad idag och kul att träffa Sara!

Kom hem och planterade ut mina blommor i ballkonglådorna. Hoppas de tar sig där så att de ej vissnar.

Imorgon ska jag till jobbet igen, 07:30 - 15:40, jag och M slutar samtidigt vilket vi typ aldrig gör annars.
På lördag kommer hon nog hit, ROLIGT måste jag säga. Ska visa henne graven samt de finare delarna av hooden. Synd att hon inte har hennes farmor och farfars hund med sig, han hade kunnat leka av sig på fältet.
Vi får väl ta den promenade iaf för, promenera det behöver vi! :)
(Du får hoppa över detox den dagen hun)

Hmm, jag slocknade i sängen i 1timme.
Jag gör typ ingenting men är helt slut ändå, hjärnan går på högvarv jämt, oavsett dag osv.
Det går nog över.

Sen en sak till. Emilia skulle ju varit 1(2) månader nu.
Undra hur hon skulle ha varit som person.
Envis och glad som sina föräldrar skulle jag tro.
Mycket så tänker jag nu: hur skulle hon blivit? skulle hon vara matvrak? sömtuta?
Tyvärr är det ju sånt man aldrig kan få veta men, jag kan gissa.
Sen tror jag att hennes syskon kanske blir likt henne, iaf om det blir en flicka.
Lika vacker.

Nu - mat i form av typ broccoligratäng med div grönsaker.



Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag tror lätt att hon skulle va ett matvrak, som du under graviditeten, ha temprament som feaan som mor o far och vara precis lika underbar som du<3

2009-05-07 @ 18:17:26
Postat av: Judit

Jag måste också få gå dit och besöka ;( vi tar vårt möte snart också hoppas jag.





Bra tips om rosorna. Skickade just vidare tipset till min far som fick några utbrott på rådjuren när han förstörde morgonsynen i rosenbuskarna.

2009-05-07 @ 19:30:01
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0