Varit vid graven.

Sådär.
Varit på jobbet och vi var 4pers på 26barn, man är lite trött!
Micaela och A var sjuka och inte kom det någon vikarie heller så, vi klarade oss själva.

Denna natt var lika jobbig.
Började drömma om barnen på jobbet och jag vet att de drömmarna hänger ihop med Emilia drömmarna så. Jag vaknade mitt i och fick utbrott på J som inte låg breve mig.
Jag vill inte vakna under natten för då vet jag vad jag drömt.
Jag vill inte vakna under natten för då börjar jag gråta.
Jag vill inte drömma.

Efter jobbet idag iaf så mötte jag J vid graven.
Tände ljus och satt där en stund.
Sara, Sebbe och Liam var ju vid graven härom dagen och la dit en liten röd gris med hjärtan.
Det värmde!
När jag och J lämnade graven så började det att regna.
Emilia, jag älskar dig.


Vi väntar fortf. på stenen.


Ljuset till vårat <3


Ne, jag är hungrig och trött nu och måste duscha.
Imorgon är en ny dag.
Hoppas den inte innehåller magknip och stress som denna. 
Har haft så fruktansvärt ont vid magmunnen.


Tjenix.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken söt liten gris :-)

2009-05-28 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0