Aruba! hemma om en vecka.

En vecka har gått och jag kan inte säga annat än att vi har det sjukt bra!
Har cyklat runt, hyrt bil, badat och solat i massor.
Stranden är väl vårt andra hem just nu, ligger från fm till em!

En vecka kvar som sagt och ja, detta är helt lovely!
Var på massage och pedikyr idag vilket var otroligt skönt. Helt fina fötter nu alltså!

När jag kommer hem så lär jag lägga in en hel del bilder, gör icke det nu.

Vet ni hur skönt det är att gå i kortkjol varje dag och veta att det är freezing cold där hemma?
Här är det en bra bit över 30 grader i princip hela tiden men det blåser rätt mycket vilket iof bara är enormt skönt.

Leguanerna traskar runt här hur som hellst och igår matade jag en med banan :)
Dessutom åt vi middag på stranden idag.
Ne, der här är livet.

Jag saknar min man dock, massvis!
Katten också.
Ulla också.

Shit, hoppas man inte är vitast i vällingby när man kommer hem iaf!
Nu ska jag fixa mig lite för vi ska snart äta middag.

Jimmy - jag <3 dig!

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

åh va härligt :) hoppas du får en riktigt trevlig semester... hade också velat ha lite sol ;P

2009-11-15 @ 12:22:55
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

åh va härligt :) hoppas du får en riktigt trevlig semester... hade också velat ha lite sol ;P

2009-11-15 @ 12:23:08
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: "ulla"

Lovely hun!Saknar dig!

2009-11-15 @ 13:37:16
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Mamma

Inte ett dugg avundsjuk..... LÅTER FANTASTISKT!!!!

2009-11-15 @ 17:05:20
Postat av: Jimmy

Kort kjol?

Har du inga leggings under heller?

STORT KORS I TAKET!!!

Ville ju att du skulle ha det i sommaras men då lät det annorlunda.. ska inte gå in på det på bloggen.

Du vet vad jag pratar om älskling, bättring till nästa sommar..

Puss

2009-11-16 @ 21:07:33
URL: http://angeldust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0